2008年03月14日
最も創造的な遊戯としての SL
W. James Au at etech08: Why Won't Second Life Just Go Away, Already? - we make money not art
-----
に
-----
SL is a very frustrating experience at the beginning. There are neither rules nor guidelines, you have to make them up on your own. According to James Au the result is that SL is an international cutting edge creative space with high barriers to entry.
-----
と...
-----
ルールもガイドラインもないということのとっつきにくさ
-----
目的がないということを加えてもいいかもしれない
-----
であるがゆえに 創造的である という逆説
-----
に
-----
SL is a very frustrating experience at the beginning. There are neither rules nor guidelines, you have to make them up on your own. According to James Au the result is that SL is an international cutting edge creative space with high barriers to entry.
-----
と...
-----
ルールもガイドラインもないということのとっつきにくさ
-----
目的がないということを加えてもいいかもしれない
-----
であるがゆえに 創造的である という逆説
Posted by walkinglint at 17:05│Comments(0)
│SL 主義